مجتمع آموزشی ج .ا.ایران درکویته دبستان سلمان فارسی
  » اول خرداد ماه امتحان ریاضی

  » 
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 100
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 167666
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان
» اول خرداد ماه امتحان ریاضی

 

به نام خدا

گزارش امتحانات :

1 /3/90 :

1-  برنامه امتحانی مدرسه سلمان فارسی در سه ساعت متفاوت 8 برای پایه دوم 10:30 برای پایه های سوم و چهارم و پنجم 12:00 برای پایه اول تنظیم شده است .

روز اول خرداد ماه ساعت 7:45 دقیقه دانش آموزان پایه دوم ابتدایی در حیاط مدرسه صف شدند و بعد از قرائت سوره قرآن از دانش آموزان حاضری گرفته شد و هر دانش آموز سرجای مقرر خود قرار گرفت . پاکت سوالات راس ساعت 8 باز شده و بین دانش آموزان تقسیم گرفت . مراقبین 5 دقیقه قبل از شروع امتحان سر جلسه حضور داشتند . ناظر محترم مدارس آقای محمد رضا مرادی از حوزه امتحانی بازدید کردند و نظر خود با در صورت جلسه امتحانی قید کردند که از این قرار است "مورخ 1/3/90 از حوزه امتحات مدرسه سلمان فارسی بازید شد . امتحان راس ساعت مقرر آغاز شد. نظم و آرامش بر جلسات حاکم بود از زحمات یکایک همکاران تقدیر به عمل می آید " . 

در سوالات هیج گونه اشکالی مشاهده نشدو این امتحان راس ساعت 9:15 دقیقه به پایان رسید . بعد از اتمام امتحان اوراق دسته بندی شد و جهت تصحیح تحویل همکاران گردید.

2-  ساعت 10:15 دانش آموزان کلاس های سوم ، چهارم ، پنجم  در حیاط مدرسه صف شدند بعد از خواند قرآن دانش آموزان به کلاس هایشان راهنمایی شدند و مراقبین نیز 5 دقیقه قبل از شروع امتحان سر جلسه حضور یافتند . پاکت سوالات از نظر صحت مهر و برچسب بررسی شده و بعد از تایید شدن باز و امتحان راس ساعت 10:30 به وقت محلی آغاز شد .  اوراق امتحانی در سر جلسه منگنه شده و بعد مهر شدن تحویل دانش آموزان گردید. در تمام طول امتحان نظم و آرامش برپابوده و کلاس ها از نظر روشنایی و وسایل خنک کنند هیچ گونه اشکالی نداشت.  کلید سوال 5 ریاضی کلاس چهارم و کلیدریاضی سوم ابتدایی در سوالات 1 و 10  اشکال داشت.  یکی از دانش آموزان کلاس چهارم به نام محمد   ذاکر به دلیل عملی که روی آپاندیش انجام شده بود نتواست در حاضر شود .   

امتحان راس ساعت 11:45 دقیقه به پایان رسید . اوراق امتحانی دسته بندی شده و جهت تصحیح تحویل همکاران گردید.

3-  ساعت 11:50 دقیقه دانش آموزان کلاس اول ابتدایی در حیاط مدرسه صف شدند و بعد از حضور غیاب دانش آموزان آنها را به کلاس هایشان را کردند. بعد ازحضور یافتند مراقبین و دانش آموزان سر جلسه راس ساعت 12:00 اوراق امتحانی بین آنها توزیع شدو مراقبین نام یکایک دانش آموزان را روی اوراق آنها نوشتند و اوراق امتحانی سوال به سوال برای دانش آموزان خوانده شد . نظارت بر امتحان  توسط آقای مرادی ناظر محترم مدارس ، سید بشیر حسینی و محمد داود حیدری انجام شد.

سوالات امتحانی کلاس اول ابتدیی هیچ گونه مشکلی نداشت و امتحان در ساعت 12:40 به اتمام رسید و اوراق امتحانی دسته بندی شده و جهت تصحیح تحویل هکاران گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:, توسط سید بشیر حسین حسینی | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي